28.05.2025
Consiliul Director a organizat și Convocat Adunarea Generală pe anul 2025, ședința desfășurându-se la Gradina Floreasca din bd.Mircea Eliade nr.16, sector 1, de la ora 16.00.
Ședința a întrunit cvorumul de 2/3 din membrii, în una din variantele prevăzute statutar, cu prezența fizică, online și delegare, astfel că s-a desfășurat în bune condițiuni.
În cadrul ședinței au fost prezentate materialele incluse pe ordinea de zi, începând cu primul punct, la care au fost discutate documentele financiare, veniturile și cheltuielile și bilanțul anului 2024, în final, acestea fiind aprobate prin majoritatea membrilor și astfel aprobându-se, decărcarea de gestiune a Consiliului Director.
La punctul următor, au fost dezbătute propunerile de modificare ale Statutului asociației, punctual pe fiecare articol, la final toate amendamentele fiind aprobate de membri.
Cea mai importantă modificare a Statutului s-a referit la deschiderea posibilității de cooptare a membrilor ca specialiști în profesie liberală (în nume propriu) și nu prin firmă, schimbare care va asigura o dezvoltare a organizației prin trecerea la forma de asociere profesională a persoanelor cu competențe de evaluator de risc și nu doar a firmelor prestatoare cu servicii de evaluare.
Consiliul Director,